Medya Planlama SEO & SEM Hizmetleri

Digitouch Medya Ajansı, 2008 yılında Türkiye’de kurulan ve dijital medya hizmetleri sunan alanında öncü uluslararası bir ajanstır.

Uzman ve deneyimli medya ekibimiz, belirlenen iletişim hedefleri doğrultusunda markalar için pazar araştırması gerçekleştirme, medya stratejisi belirleme, medya planı hazırlama, satın alma, kampanya yönetimi, optimizasyonu ve raporlama alanlarında hizmet vermektedir.

Pazar Analizi: Son teknoloji dijital ölçümleme araçlarının kullanımında uzman olan ekibimiz, marka ve sektörler özelinde araştırma yapar, rakip analizleri sunar.

Medya Stratejisi: Müşterilerimizden, geçmiş deneyimlerimizden ve araştırmalarımızdan aldığımız öngörüler ile, kampanya hedefleri doğrultusunda optimum bütçe ve kullanım önerileri sunulur. Digitouch Medya Grubu’nun 360 derece dijital hizmet yapısı sayesinde, kampanya hedefi doğrultusunda en doğru reklam modeli tarafsız şekilde müşterilerimiz ile birlikte belirlenir.

Medya Planlama: Gelişmiş ölçümleme teknolojilerinin kullanımı sayesinde, belirlenen strateji doğrultusunda en doğru mecra ve reklam alanları belirlenir. Hedefe uygun özel kullanımlar, projeler geliştirilir.

Satın Alma: Digitouch Medya Ajansı’nın satın alma gücü Digitouch Medya Grubu bünyesindeki tüm şirketlere yayılmış durumdadır. Tüm hizmetleri üzerinden yayıncılar ile yakın iletişim ve geniş ticari hacme sahip olan Digitouch, müşterilerine uygun satın alma imkanları sunmakta ve doğru satın alma konusunda gerekli yönlendirmeleri sağlamaktadır. Digitouch Medya Ajansı, dDoğru satın almanın en ucuz satın alma olmadığını, data ve iç görülerin harmanlanması sayesinde “zeki” satın almanın doğru olduğunu savunmaktadır.

Kampanya Yönetimi: Müşteri özelinde belirlenen dedike ekiplerimiz, planlanan yayınların sorunsuzca gerçekleşmesi adına, rezervasyonların takibi, kreatiflerin sağlanması, adserving, yayınların başlatılması ve takip edilmesi süreçlerini takip eder. Aktif ve devam eden kampanyalar ile ilgili günlük bilgilendirmelerde bulunur.

Optimizasyon: Ekibimiz kampanya süresince, gerçekleşen yayınların belirlenen hedefler doğrultusundaki verimliliğini sorgular. , Mmecra, alan ve kullanılan kreatifler bazında gerekli optimizasyon ve revize önerilerini sunar, gelişmiş adserver altyapıları sayesinde süreçleri otomatize eder.

Raporlama: Kampanya başında belirlenen sıklıkta raporlamalar müşteri ile paylaşılır. Kampanya durumu analiz edilerek iyileştirme önerileri sunulur. Final raporundaki sonuçlar, kampanya başında belirlenen hedefler doğrultusunda değerlendirilir. D, derinlemesine analiz yapılarak sonraki planlamalar için gerekli iç görüler yaratılır.

SEO & SEM Hizmetleri
Digitouch Entegre Search departmanı SEO ve SEM birimleriyle birlikte, Adwords Arama Ağı ve Görüntülü Arama Ağı üzerinden online entegre pazarlama hizmeti sunmaktadır.

SEM (Arama Motoru Pazarlaması) ve SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) online pazarlamanın önemli dallarından biridir. SEM, arama motorlarının sonuç sayfalarında optimizasyon ve reklam yoluyla web sitesi, marka ve ürünlerin görünürlüğünü artırır. SEM, arama motorlarında daha yukarıda çıkmak için web sitesi içeriğini özel olarak düzenleyen SEO’dan destek alır.

Deneyimli ve dinamik ekibimizle hizmet veren Entegre Search bünyesinde, SEO ve SEM ile web sitenizin internetteki görünürlüğünü artırın, satışlarınızı yükseltin ve hedeflerinize ulaşın.