Dijital Pazarlamanın Avantajları – I

Dijital Pazarlamanın Avantajları – I

Dijital Pazarlamanın Avantajları – I

Teknolojinin hayatımızın her evresine girdiği günümüz dünyasında, online pazarlamanın gerekliliği su götürmez bir gerçek. Fakat online pazarlamanın sağladığı avantajlar onu sadece bir “gereklilik” olmaktan çok öteye götürüyor. Online pazarlama günün birinde offline pazarlamanın tamamen yerini alır mı bilinmez ama daha şimdiden bu yolda emin adımlarla ilerliyormuş gibi görünüyor.

Herkesin Eşit Olduğu Bir Dünya
Offline pazarlamanın aksine, online pazarlama çok daha adil bir rekabet ortamı sunuyor. Offline markette rakiplerinin büyük bütçeli reklamlarıyla baş edemeyen küçük şirketler, iyi bir medya planlama ile bunu online pazarda rahatlıkla yapabiliyor. Tabi ki online pazarlamada da bütçe önem teşkil ediyor; ancak bu bütçenin profesyonel bir dijital medya uzmanı tarafından maksimum verim alacak şekilde planlanması çok büyük farklar yaratabiliyor. Hepsinden önemlisi, markanın reklamları organik olarak da yayılıp çok daha yüksek bir medya değerine ulaşabiliyor.

Masrafları Azaltıyor
Online reklamlar offline rakiplerine göre daha ucuz olduklarından şirketlerin reklam masraflarını kısmasına da yardımcı oluyor.

Ölçülebilir bir Platform
Burada rakamlar konuşuyor; reklamınızı kaç kişinin gördüğünden hangi yaş aralığına hitap ettiğine, reklamınızın hangi cihaz üzerinde görüntülendiğinden hangi iş kolunun ilgi gösterdiğine varana kadar pek çok veri detaylarıyla görüntülenebiliyor.

Sonuçları Anında Görülüyor
Bir kişi verdiğiniz reklam üzerinden markanızın internet sitesini ziyaret etmişse, form doldurmuşsa ya da alışveriş yapmışsa bundan anında haberiniz olabiliyor. Bu sayede başarılı gitmeyen reklamlara anında müdahalede bulunup, başarılı gidenleri de destekleyebiliyorsunuz.