Blog

Sosyal Medyanın İçerik Pazarlaması (Inbound Marketing) İçin Önemi Nedir?

Sosyal Medyanın İçerik Pazarlaması (Inbound Marketing) İçin Önemi Nedir?

Köşe yazarı John Donnelly III pazarlamayı, “hedef kitlenizle düşüncelerinizi paylaşmak ve bu düşünceleri karşı tarafa ...

Devamı...

Retargeting Nedir?

Retargeting Nedir?

Retargeting, gelişen dijital reklam sektörünün elindeki en etkili silahlardan bir tanesidir.  Sonuç odaklı, verimli ve ...

Devamı...

Kitle Hedefleme Nedir?

Kitle Hedefleme Nedir?

Kitle hedefleme, yayınlanan reklamların sadece markanın ulaşmak istediği kitleye gösterilmesini sağlayan bir reklam tekniğidir. Bu ...

Devamı...

İkinci Yarı İçin Pazarlama Karnesi!

İkinci Yarı İçin Pazarlama Karnesi!

Sektörde ki konumunuzu ve gidişatınızı görmeniz açısından yılın ortasında kendiniz ve şirketiniz için karne hazırlamanız ...

Devamı...

SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) Nedir?

SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) Nedir?

Arama Motoru Optimizasyonu (SEO), web sitelerinin ve o web sitelerindeki sayfaların, arama motorlarındaki doğal, başka ...

Devamı...

Yayıncıların Evrimi

Yayıncıların Evrimi

Affiliate pazarlama şüphesiz ki 20 sene öncesine göre çok değişti. Geleneksel reklamcılığa bağlı bannerdan performans ...

Devamı...

Dijital Medya Planlama Nasıl Yapılır?

Dijital Medya Planlama Nasıl Yapılır?

Dijital medya planlama, markanın sunmuş olduğu brief doğrultusunda ulaşılmak istenen hedef kitleye uygun siteler ve ...

Devamı...

SEO Stratejisi  Nasıl Yapılır?

SEO Stratejisi Nasıl Yapılır?

Güçlü bir plana sahip olmayan her çalışma başarısızlıkla sonuçlanır. 10 yıl öncesinde birkaç anahtar kelimeyle ...

Devamı...

Dijital Pazarlamanın Avantajları – II

Dijital Pazarlamanın Avantajları – II

Dijital pazarlamanın avantajları saymakla bitmeyeceğinden, yazımıza aşağıdaki maddelerde devam ediyoruz; Kitle Hedefleme Kolaylaşıyor Hedef kitlenize uygun mesaj ...

Devamı...

Dijital Pazarlamanın Avantajları – I

Dijital Pazarlamanın Avantajları – I

Teknolojinin hayatımızın her evresine girdiği günümüz dünyasında, online pazarlamanın gerekliliği su götürmez bir gerçek. Fakat ...

Devamı...

2016 İçin Büyük Dijital Pazarlama Kararları

2016 İçin Büyük Dijital Pazarlama Kararları

Henüz 2015 yılındayken 2016 için kararlar alma fikrini erken bulabilirsiniz. Ama genede temkinli olmak açısından ...

Devamı...

Online Pazarlamada Blogların Önemi

Online Pazarlamada Blogların Önemi

  Son zamanlarda şirketlerin bloglara verdiği önem artsa da birçok şirket blogları hedeflerine ulaşmada yavaş ve ...

Devamı...

Başarılı Bir Adwords Reklamı Nasıl Olmalı?

Başarılı Bir Adwords Reklamı Nasıl Olmalı?

Google Adwords reklamlarınızı ne kadar iyi hazırlarsanız o ölçüde geri dönüşüm alırsınız. Adwords 25 karakterlik ...

Devamı...

Dijital Medya Planlama

Dijital Medya Planlama

Dijital medya planlama, medya planlamanın online ayağı olarak adlandırılabilir. En basit anlamıyla, markanın mesajını internet ...

Devamı...

Inbound Marketing Nedir?

Inbound Marketing Nedir?

“İçerik kraldır” (Content is the king), sözünü hepimiz duymuşuzdur. Bir web sitesi, neyle ilgili olursa ...

Devamı...

Sosyal Medya Kullanıcıları Kimlerdir? – Sosyal Medya Kullanıcı Demografisi

Sosyal Medya Kullanıcıları Kimlerdir? – Sosyal Medya Kullanıcı Demografisi

7.1 milyarlık dünya nüfusunun yaklaşık 1.73 milyarının sosyal medya kullanıcısı olduğunu söylesek şaşırır mıydınız? Etki alanının ...

Devamı...

Arama Motoru Reklamları

Arama Motoru Reklamları

Arama motoru reklamları büyük ölçüde CPC (tıklama başı maliyet) temellidir. Bu maliyet optimize edildiğinde ve ...

Devamı...

SEO Hakkında 4 Yanlış Bilgi!

SEO Hakkında 4 Yanlış Bilgi!

1. SEO Bir Aldatmacadır. Ne yazık ki bir çok işletme sahibi SEO servisi almakta ama temelde ...

Devamı...

SEO ile Uyumlu İçerik Kazandırıyor

SEO ile Uyumlu İçerik Kazandırıyor

SEO kurallarına uygun olarak yazılan özgün içerikler arama motorlarında daha üst sıralara çıkıyor. SEO elbette ...

Devamı...