Başarılı Bir Adwords Reklamı Nasıl Olmalı?

Başarılı Bir Adwords Reklamı Nasıl Olmalı?

Başarılı Bir Adwords Reklamı Nasıl Olmalı?

Google Adwords reklamlarınızı ne kadar iyi hazırlarsanız o ölçüde geri dönüşüm alırsınız. Adwords 25 karakterlik bir başlık alanı ve 35’er karakterlik iki metin alanı sunar. Bu alanları olabildiğince net ve etkili bir şekilde kullanmanın tüyoları var elbette.

1. Sizi benzerlerinizden ayıran özelliği/özellikleri vurgulayın. Sizi farklı yapan nedir? Bunu anlatmaktan sakınmayın.

2. Fiyatlar, indirimler ve kampanyaları vurgulayın. Reklamda neyi anlatmak istiyorsanız onu atlamamaya dikkat edin.

3. Müşterilerin harekete geçmesini sağlayın. “Call-to-action” dediğimiz kısa cümlelerde müşterileri alışverişe teşvik edin.

4. Anahtar kelimeler önemli. Aslında anahtar kelimelerin eskisi kadar önemi kalmadığı tartışılıyor. Ama hala yarattıkları etki büyük ölçüde yadsınamaz.

5. URL’lere dikkat. Reklamda bahsettiğinizle ilişkili bir bağlantı müşterilerinizin dikkatini daha fazla çekecek ve akıllarında daha fazla kalacaktır. Tutarlılık önemli.

6. Başarıyı hedefleyin ama her seferinde başarılı olmayı beklemeyin. Adwords biraz da deneyim işidir. Reklamlarınızın dönüşlerini değerlendirin. Sonuçlara göre farklı reklamlar deneyin.

7. Mobildeki müşterilerinizi unutmayın. Web siteleri ve mobil siteler arasındaki farklı iyi gözlemleyin. Mobildeki müşterileriniz kaybetmeyin.