Arama Motoru Reklamları

Arama Motoru Reklamları

Arama Motoru Reklamları

Arama motoru reklamları büyük ölçüde CPC (tıklama başı maliyet) temellidir. Bu maliyet optimize edildiğinde ve reklamlar etkili şekilde kullanıldığında, aynı bütçeler ile markalara çok daha fazla ziyaretçi çekebilirsiniz. Arama motoru reklamlarının optimizasyonuna yönelik halihazırda bir çok yararlı teknolojik araç var ve her yıl yeni araçlar piyasaya sürülüyor. Sürekli yenilenen bir alan olduğu için gelişmeleri sürekli takip etmek gerekiyor.

 

Arama motoru reklamları temelde 5 üründen oluşmakta; kelime bazlı aramalar (search) tıklama başına maliyet temellidir. Görüntülü reklam ağı, arama motoru olmayan websitelerinde Google Adwords reklamlarının gösterilmesidir. Mobil reklamlar, akıllı telefon ve tablet gibi mobil cihazlara özel reklamlardır. Video reklamları, Youtube gibi video kanallarında gösterilen reklamlardır. Son olarak günümüzün hareketli mecralarından sosyal medya reklamları sayılabilir.


Digitouch Entegre Search hizmetleri, Türkiye’nin en hızlı gelişen reklam mecralarından arama motoru pazarlaması ve opitimizasyonu (SEM&SEO) konularında uzman bir ekip tarafından yürütülüyor.


Digitouch Entegre Search departmanında organik trafik sonuçlarının iyileştirilmesi ve search reklamlarından gelen trafikten en verimli şekilde yararlanılması ön planda tutuluyor.

 

Arama motoru pazarlaması, arama motoru optimizasyonuyla (SEO) desteklenerek maliyetlerin en aza indirilmesi hedefleniyor. Inbound marketing kapsamındaki içerik birimimizle de marka bilinilirliği sağlanırken kullanıcılarla karşılıklı etkileşim kurma imkanı elde ediliyor.